maanantai 30. syyskuuta 2013

Kuulumisia!

Hello!!
 
Voi vitsi taalla kuluu aika niin sika nopeeta et ei oo ollu aikaa kirjoitella tanne blogiin. Mulle kuuluu hyvaa tanne ja nyt on alkanu sit tuntua se normi arki. Oon saanu paljon uusia kaereita ja ollaan jo niiten kaa hengailtu moneen otteseen. Ollaan kayty syomassa, keilailemassa ja kattomassa meijan koulun amerikkailaista jalkapalloa. Hirveesti vapaa-aikaa mulla ei oo viikolla, ku joka paiva ( paitsi la ja su) meilla on reenit ja ne on 2,5h ja siihen menee sunnilleen kokopaiva. Mut sillon ku mulla ei oo muuta me hengailen mun hostsiskon ja kavereitten kaa tai sit just tehaan jotain hauskaa hostperheen kanssa esim.katotaan leffoja tai kayvaan vaeltelemassa vuorilla.
 
Hirveesti en oo mukana raahannu mun kameraa mut jonkin verran. Kaytiin tassa viime perjantaina Oremissa, joka on semmonen suht hyvan kokonen kaupunki. Kaytiin siella "vahan" shoppailemassa ja kaytiin myos joukkueen kanssa kattoon yks jalkapallo peli.Tykkasin ihan sika paljon Oremista ja sen kauppakeskuksista. Tosi paljon hyvia ja halpoja kauppoja. Tuhlasinki sinne tosi paljon rahaa, ehka vahan liikaaki.
Plaese stand up for the natinoal Antehm!
Willy oli jalkapllojoukkueen maskottii!
 
Yks paiva mun hostsiskon kanssa koklailtiin homecoming meikkeja seka kampauksia ja hankittiin meijan mekot. Me siis lainattiin meijan mekot meijan naapurilta jolla oli niita ihan sikana. Lainasin semmosen pinkin aivan ihanan mekon ja mun hostsisko lainasin semmosen ihana vaaleansininsen mekon. Talla homecoming ei oo ne isoimmat tanssijaiset. Prom on isoin juttu taalla ja sita vois vahan niinku verrata meijan vanhojentansseijin; kaikkilla tytoilla on isot hienot mekkot ja kaikkeen panostetaan enemman. Mut taa homecoming on niinku semiformal eli tytoilla on yleensa lyhyemmat mekot ja pojilla puvut (promissa pojilla on yleensa frakit). Homecoming tansseja edeltava vikko on taynna kaikkia hauska aktiviteetteja ja joka paiva pitaa pukeutua tietyn pukukoodin mukaan esim. joku vari tai vaikka supersankari. Meilla on lauantaina itse homecoming dance, jota edeltaa paivalla oleva homecoming date. Tuolloin parit tai ryhmat yleensa tekee jotaina hauskaa menee esim. keilaamaa yms. Sitten on itse tanssit. Meijan tanssijaiset on siis n.20 paivan paasta. So excited!

                                                    Mun homecoming dress <3

                                       Mun hostsisko teki mulle "vesiputous' kampauksen!

                                                    Mun futis joukkue! <3

Tassa on sit muutama kuva ulkoa meijan pihalta. Rakastan tata taloa ihan sikana. Ens kerralla voisisin laittaa vahan kuva materiaalia siita mimmonen taa on sisalta ja mimmonen mun huone on.


 
Tasta postauksesta tuli vahan lyhyt mut yritan enskerralla kirjoitella ja laittaa enemmankuvia ku mulla on enemman aikaa. Piatakaa hauskaa siella Suomessa!
 
 xoxo Ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti