tiistai 3. syyskuuta 2013

2 viikkoa takana!

HI,

Nyt on sit kaksviikkoa takana taalla isantaperheen luona ja en vois olla mun sijoitus perheeseen tai mun sijoitus kohteeseen yhtaan tyytyvaisempi! Mun isantaperhe on aivan ihana! Mun hostsiskon kaa mulla luistaa juttu tosi hyvin. Ja mun hostperheen muittenki jasenten kaa. Ja "meijan" toinen koira Toby on ihastunu muhun niinku maaki sii muahen! Se seuraa  mua kaikkialle,  se tekee mun kaa laksyt ja syo. Se on yli sopo! Taalla talossa on myos toinen koira, seki on tosi sopo ja sit on kaks kissaa! Jotka tosin saa oleskella vaan yhessa huoneessa ja ulkona, koska mun hostaiti ei tykkaa kissoista!Tuun niin hyvin juttuun mun hostperheen kaa ja mulla on jo aika lailla kavereita! Tuntuu silta ku oisin ollu taalla kauemminki ku sen kaks viikkoa!

Maiesema taalla Utahissa! IHANA!
Heti ku saavuin tanne Vernaliin sunnuntai-iltana me lahettiin mun hostsikon ja mun nykyisen joukkueen kanssa pelireisulle, joka oli 6 tunnin ajomatkan paassa! Olin ihan ratti vasyny ja mulla oli viela jet lag! Aamulla ku oli tarkotus lahta kohti pelia ajatus tuntu aivan kauheelta mut nain jalkeen pain katsottuna en ois vaihtanu sita kokemusta mihinkaan! Vaikka olin tosi vasyny, tutustuin mun joukkuelaisiin siella hyvin ja nain vahan minka tasosta peli on taalla! Oon paassy joukkueen sisalle hyvin mukaan ja tytot on ollu mua kohtaan tosi mukavia! Joka oli mulle iso helpotus.

Koulu sujuu ihan hyvin! Mulla on tassa jaksossa 1Accounting, 2. Ap English 3. Psychology 4.Food and nutrition ja 5. Drama! Ekat kolme periodia on aika haastavia ja varisinki ku toi English ku se on college tunti eli haastavampi. 4 ja 5 period on mukavia ja helppoja! Tosin vaikka nuo osa on haastavia niin tykkaan ihan sikana kaikista tunneista ja varsinki mun opettajajista. Ne on ihan sika mukavia. Plus mulla on myos joka tunnilla jotku jonka kaa puhuu ja oon saanu tosi paljon uusia kavereita! Eli tahan mennessa asiat on aika hyvalla malilla!

Yks paiva tassa ku olin koulussa, ihan yllattaen mut kutsutaan kansliaan ja reakoin siihen sillee et no joo mun varmaa pitaa menna allekirjottaan vaa jotain papereita. Ku saavuin kansliaan siella oleva nainen sano et taa ois sulle ja ojensi mulle ison kukkakimpun johon oli kiinnistetty ilmapallo. Olin sillee et joo nyt on kylla tapahtunu erehdys mut se nainen oli sillee joo se on sulle! Olin niin ilonen ja shokissa et tarisin! Kavelin mun  drAama luokkaan ja kaikki kaanty kattoo mua ja oli silleee awww sua on pyydetty homecomingiin ja sit vasta tausin sen oleva homecimng kutsu yhelta pojalta! Poksautin ilmapallon luokassa ja luin sen sisalla olevan kirjeen jossa luki " OUT OF ALL THE FISHES IN THE SEA WILL YOU GO TO HOMECOMING WITH ME". Olin loppu paivan yhta hymya kun kaikki tuli kysymaan kukkakimpusta! En varmaa oo ikina ollu niin onellinen, yllattyny ja hymileva yhtena paivana. Olin super onnellinen. Vastasin tietty kylla silla se poika on mun kaa samalla englannin tunnilla ja oon jutellu sen kaa tosi paljon  +se on tosi mukava. Vastaus oli vaikee keksii ja se on viela vaikeempi selittaa mut tein kukkakimpun tikkareista ja kirjotin yhteen 300:sta tikkarista #yes homecoming would "suck" without you. Ja toi oli siis hauska sen takia ku tikkareitten nimi taalla on "suckers". Nyt pitas sit alkaa hommaa mekkoa!

Kukka kimppu jonka sain silta pojalta!
 
Tassa on se kirje, joka tuli sen kimpun mukana!
 
Mun vastaus homecimg kutsuun! (nayttaa tyhmalta ku ei nay kokonaan)
.
Viime perjantaina olin mun hostsiskon kaa doubledate:eilla ja oli ihan super kivaa. Me mentiin keilaan ja meijan ei tarttenu maksaa mitaan! Taalla pojat on aivan erimaata ku siella! Ne pojat joitten kaa oltiin aukas meille auton ovet, laitto ne kiinni, aukas ovet keilahalliin, osti meille ruoat, juomat ja makso keilauksen! Vahan eri asia ku siella pojat ei ees vaivaudu aukaseen ovea ku menee sisaan!

Tanaan taalla on labor-day ja siks mulla on aikaa kirjotella tanne blogiin, koska ei oo koulua:) Tana viikonloppuna meilla oli mun hostaidin serkku perheineen kylassa ja me mention jokilaskemaan ja veneilemaan joka oli ihan mahtavaa! Varsinki jokilaskenta ku meijan piti vaistella kivia ja kastuttiin ku oli niin isot mainingit! Katottiin tana viikonloppuna yks aivan huippi elokuva, syotiin hyvin ja maa maiostoin ekaaa kertaa smores-nimisia "jalkkareita". En tosiaan kylla tykanny niista hirveesti. Talla kaikki on niin rasvasta ja makeaa et en tykkaa hirveesti siita mista naa tykkaa mut onneks mun hostaiti ostaa mulle kaikkee terveellista ja seki syo aika terveellisesti! Toivottavasti en vaa liho taalla!!

Joki, jota laskettiin!
Mun hostveljet ja niitten pikkuserkut tossa keskella!

 
Tassa "pieni" info plajaus ja toivottavasti jaksoitte lukee! Sori ku meni  nain myohaan taa postauksen saaminen valmiiksi! Ens kerralla yritan kirjottaa vahan aikaisemmin! Taalla tuntuu vaan ajan menevan niin nopeeta ja ku kokee kaikkea uutta ei jaksa/kerkee kirjotteleen kaikkea tanne! Jos jai jotain hampaankoloon ja haluut kysyy multa jotain nii pistappa kysymysta tohon alas kommenteihin! Vastaan mielellani kysymyksiin! Kiitos!

XOXO Ella

4 kommenttia:

  1. Voi vitsi olin iha mielissää ko näin että olit laittanu postausta!!:) Ihana kuulla että siellä on menny kaikki hyvin ja viihyt<3 En oo viittiny kauheena pommittaa sua vielä viesteillä ko oon aatellu että kyllä sulla ihan hyvin siellä aika varmaan kuluu ilman konetta ja fbtäki ja oon mää vähä väliaikatietoja kyselly ellalta:) Ikävä on jo mutta nauti nyt siellä olemisesta ja piä hauskaa ja skypetellän tässä joskus ko sulla on aikaa ja sillee:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu veny vähän myöhään toi postauksen tekeminen ku oon ollu ihan koko ajan kiireinen ja ei oo ollu hirveenä aikaa! Ehkä se tästä nyt vähän rauhottuu!! Mullaki on hrvee ikävä sua ja muita suomessa <3 viestitelläänpä et millon voitas skypetellä tai viestitellään fb:ssä! Haluun kulla mitä sulle kuuluu!! Ikävä! <3

      Poista
  2. maaailman ihanin toi homecoming-pyyntö!! ja sun vastaus :-) oi aws.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Aivan ihana toi homecoming-pyyntö! Olin niin onessani ku sain sen! Vähän erilaista ku siellä suomessa, ku vertaa vanhojentanssejen-pyyntöön! :)

      Poista